Cloud telefonie

Dankzij de opmars van VoIP hoeft u uw centrale telefonieapparatuur niet meer in uw eigen bedrijf aan te leggen en te onderhouden. Er is nu een uitstekend alternatief, dat luistert naar de naam Managed Voice. Met deze hosted telefonie oplossing haalt u alle functionaliteiten in huis voor maar een laag vast bedrag per maand.

Functionaliteiten:

  • Instelbare openingstijden
  • 1 of meerdere voicemails
  • Gesprekken routeren op basis van tijd, herkomst of invoer
  • Wachtrijen met indicatie en rapportage
  • Inloggen op meerdere locaties
  • Volledig beheer via internet
  • Integratie met mobiel mogelijk
  • Optioneel: gesprekken opnemen

Uw Voordelen:

24/7 maximale betrouwbaarheid

Dit bespaart u niet alleen geld, maar het geeft u bovenal rust. En u heeft er zelf geen omkijken meer naar. Technische specialisten waken 24 uur per dag, 7 dagen per week over uw telefoniediensten. In het geval van een onverhoopte calamiteit, worden alle telefoniediensten naar een andere, beveiligde locatie gerouteerd. Zonder dat u of uw klanten hier iets van merken. Het is niet voor niets dat deze dienst u een maximale beschikbaarheid biedt van 99,999%. Doet u ’s avonds toch iets geruster de deur achter u dicht.

Overal bereikbaar

Als u gebruik maakt van flexibele werkplekken, is Managed Voice een uitkomst. Dat geldt ook als u veel werkt met telewerkers. Uw medewerkers zijn, ongeacht de werkplek, altijd op hetzelfde nummer bereikbaar. Of dit nu op kantoor is, thuis of onderweg. Een bijkomend voordeel is dat u altijd controle en volledig overzicht heeft over het belgedrag van uw medewerkers.
ManagedVoice-Schema

Al uw vestigingen koppelen

Heeft u meerdere vestigingen? Met Managed Voice worden deze eenvoudig aan elkaar gekoppeld. Doordat alle vestigingen vervolgens deel uitmaken van hetzelfde telefonienetwerk, gelden alle onderlinge telefoongesprekken als intern verkeer. En dat bespaart u veel geld op jaarbasis. Bovendien hoeven de individuele vestigingen niet afzonderlijk te investeren in telefonie. Tel uit uw winst…

State-of-the-art functies

Door te kiezen voor Managed Voice heeft u de zekerheid dat u altijd gebruik kunt maken van de nieuwste diensten op ICT-gebied. Hoogwaardige diensten als Interactive Voice Response, Unified Messaging en Contact Center komen dankzij Managed Voice onder handbereik voor MKB-ondernemingen. Voor u betekent dit dat u op telefoniegebied voorloper kunt zijn.

Vergoeding per werkplek

Managed Voice maakt het u mogelijk om op een efficiënte manier te beschikken over een ultramoderne telecom-infrastructuur. Zonder torenhoge investeringen. Het principe is heel simpel. Afhankelijk van uw specifieke keuzes betaalt u een vaste maandelijkse vergoeding per werkplek. U weet dus precies waar u aan toe bent als u extra medewerkers wilt aansluiten. Bovendien weet u zeker dat u niet wordt geconfronteerd met hoge investeringen of onverwachte kosten. Overzichtelijker en meer voorspelbaar is echt niet mogelijk.

Integratie met bestaande telefooncentrale

Heeft u net geïnvesteerd in een nieuwe telefooncentrale? Geen punt. Dan is Voice Connect echt iets voor u. Met Voice Connect koppelt u uw telefooncentrale simpel aan ons communicatienetwerk. Zodat u ook dan kunt profiteren van al die interessante voordelen. Omdat Voice Connect op hetzelfde platform draait als Managed Voice en wij steeds meer functies toevoegen aan Managed Voice, krijgt u hiermee nog meer faciliteiten tot uw beschikking, zoals bijvoorbeeld keuzemenu of wachtrij.

Integratie met CRM pakketten

Bel onze adviseur

Uiteraard kunt u ook zelf contact opnemen met één van onze adviseurs via 013-5335999.

E-mail

Een mail sturen kan natuurlijk ook info@telefomitt.nl